ביטולים, החזרות והחלפות

ביטולים והחזרות

במידה וברצונכם להחזיר מוצר שרכשתם באתר, תוכלו להגיע אל המפעל שלנו בתיאום מראש בלבד (שכתובתה רח' היצירה 23 רמלה) או לפנות בכתב בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות שלנו, וזאת בתוך 14 ימים מהיום בו קיבלתם את המוצר (בין בדרך של משלוח ובין בדרך של איסוף עצמי).

במידה ותבחרו להגיע אל המפעל בתיאום מראש בלבד על מנת להחזיר את המוצר, תידרשו להציג את אישור הרכישה שקיבלתם וכן חשבונית או פתק החלפה.

במידה ותבחרו לשלוח לנו הודעה בדואר האלקטרוני על רצונכם להחזיר את המוצר, אנו ניצור עמכם קשר ונדריך אתכם לגבי האופן בו תוכלו לשלוח אותו אלינו בחזרה וזאת בתוך 10 ימים ממועד יצירת הקשר על ידינו.

עבור מוצר שיוחזר בהתאם לאמור לעיל, תוכלו לקבל את כספכם בחזרה (אך ורק לכרטיס האשראי שחויב בפועל עבור ההזמנה) בכפוף לדמי ביטול של 5% ממחירו באתר במועד השלמת הרכישה או 100 ₪, כנמוך מביניהם, אך רק במידה והמוצר שתחזירו יהיה באריזתו המקורית וללא כל פגיעה או נזק.

בכל מקרה, במידה וביטול ההזמנה ייעשה לאחר שהמוצרים כבר נשלחו אליכם באמצעות דואר שליחים, לא יוחזרו דמי המשלוח שנגבו.

החלפות

במידה וברצונכם להחליף מוצר שרכשתם באתר, תוכלו להגיע אל המפעל שלנו בתיאום מראש בלבד (שמושבה כאמור ברח' היצירה 23 רמלה) או לפנות בכתב בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות שלנו, וזאת בתוך 30 ימים מהיום בו קיבלתם את המוצר (בין בדרך של משלוח ובין בדרך של איסוף עצמי).

במידה ותבחרו להגיע אל המפעל בתיאום מראש בלבד על מנת להחליף את המוצר, תידרשו להציג את אישור הרכישה שקיבלתם וכן חשבונית או פתק החלפה.

במידה ובחרתם לשלוח לנו הודעה בדואר האלקטרוני על רצונכם להחליף את המוצר, אנו ניצור עמכם קשר ונדריך אתכם לגבי האופן בו תוכלו לשלוח אותו אלינו (וזאת תוך 10 ימים ממועד יצירת הקשר על ידינו) ולקבל מוצר אחר תמורתו.

בתמורה למוצר שיגיע אלינו במטרה להחליפו בהתאם לאמור לעיל, תוכלו לקבל מוצר אחר או שובר החלפה בסכום זהה למוצר שרכשתם באתר במועד השלמת ההזמנה (לא כולל עלות המשלוח), אך רק במידה והמוצר שתחזירו יהיה באריזתו המקורית וללא כל פגיעה או נזק.

בנוסף, במידה ותרצו שנשלח אליכם את המוצר החדש אותו אתם מעוניינים לקבל באמצעות דואר שליחים, ייגבו בהתאם דמי משלוח.


———————————————————–


* על אף האמור, בשום מקרה לא ניתן יהיה להחזיר או להחליף מוצרים שיוצרו במידות מיוחדות על פי בקשת הלקוח.